“Hold With Deposit" How does it work? Can I get my money back?
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1. Sélectionnez le modèle souhaité dans le tableau des applications en vous référant à la colonne Marque, Modèle, Année.
2. La taille de stock de l'engrenage du modèle souhaité est répertoriée dans la colonne OEM Gearing.
3. Tous les pignons répertoriés entre les lignes de division supérieure et inférieure conviennent au modèle sélectionné. Choisissez simplement le rapport préféré dans la colonne du guide de sélection, puis choisissez le pignon ROC souhaité dans la colonne appropriée à droite.
Informations Complémentaires:
$$ Le choix des vitesses peut affecter l'accélération, la vitesse de pointe et même la maniabilité.
By changine front and rear sprockets you can alter your bike’s or your ATV's final drive ratio, which in part determines when speed for a given rpm. Gearing ratio refers to the ratio of the rear to front sprockets. For example, a stock Suzuki GSXR600 has a 16 tooth front sprocket, and a 45 tooth rear, for a ratio of 45/16, or 2.81. Substituting a larger front or smaller rear sprocket lowers the ratio (sometimes called “taller” gearing), resulting in more speed for a given engine rpm. Likewise, a smalle front or larger rear sprocket gives less speed for a given rpm (“shorter” gearing).
Performance numbers can be enhanced by sprocket selection to a certain extent, but the overriding factor is your engine’s power and its characteristics. Choosing the correct gearing optimizes your powerband usage, maximizing power delivered to your rear wheel for the given conditions.
$$La vitesse d'un ensemble de pignons donné est déterminée comme suit:
Vitesse = (tr/min X circonférence du pneu arrière X pignon avant) / (rapport de transmission primaire X rapport de transmission sixième X pignon arrière X 1056)
A popular modification is to replace a stock machine’s 530 or 525 chain with a thinner and lignter 520 series chain and matching sprockets.$$